...Το UHF News Blog ανανεώνετε καθημερινά για την δική σας ενημέρωση!!!... Εαν θέλετε να γράψετε και εσείς κάποιο άρθρo μπορείτε να μας το στείλετε στο uhfnewsnow@gmail.com
Προβολές.. website counter ...............Twitter .............. Facebook https://el-gr.facebook.com/uhfnews/
bossa output-w-Ql-SKr Despina-apartments-new2 output-ZWBZop betshow-new
...LIVE---ΕΚΤΑΚΤΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ...

Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2018

Εγώ στον απόλυτο έρωτα θέλω να τα δίνω όλα.

Προβολές άρθρου visitor counter widget

Της Μαρίνας Αβραάμ.

Αναρωτιέσαι πού ταξιδεύει το βλέμμα μου και θυμώνεις όταν είμαι τριγύρω αλλά οι σκέψεις μου φαίνεται να βρίσκονται κάπου αλλού.

Μου ζητάς να σταματήσω να παίζω παιχνίδια με το μυαλό σου κι ας είναι το χόμπι που με ιντριγκάρει τόσο πολύ.

Παραπονιέσαι ότι σου βάζω δύσκολα, όταν θέλω να δοκιμάσω τις αντοχές σου.

Μωρό μου, ο έρωτας μαζί μου είναι δύσκολο παιχνίδι και θέλω να είμαι σίγουρη ότι είσαι έτοιμος και αντάξιος των έντονων αισθημάτων μου.


Θέλω να αποδείξεις ότι μπορείς να κολυμπάς στα βαθιά.

Την έχω πάθει αρκετές φορές. Ενθουσιάζομαι βλέπεις και θέλω να τα δίνω όλα. Έτσι τον ζω εγώ τον απόλυτο έρωτα. Μόνο με αυτό τον τρόπο ξέρω. Δίνω τα πάντα. Αγάπη, ενδιαφέρον, αξέχαστες στιγμές. Και βρίσκομαι μετέωρη να παλεύω με αντράκια που δεν το αντέχουν τόσο πάθος. Γιατί όλα για το πάθος γίνονται. Μόνο αν με κάνεις να νιώσω έντονα συναισθήματα για σένα, τότε μπορείς να χαμογελάσεις γιατί σημαίνει πώς με έχεις απόλυτα δική σου.  Ότι θα κυριεύεις στο μυαλό, την καρδιά, τον κόσμο μου. Θα είμαι έτοιμη να πω ΝΑΙ σε ότι ζητήσεις αλλά έχεις δύσκολη αποστολή, κάνε με πρώτα να νιώσω.

Για μένα έτσι είναι οι μεγάλοι έρωτες. Μπορούν να σε φτάσουν στα όρια, να σε κάνουν να ξεπεράσεις τον εαυτό σου, να θες να τα ζήσεις όλα, να είσαι πρόθυμος να τα αλλάξεις όλα, να αρχίζεις από το μηδέν, να προσπαθείς καθημερινά για να έχεις το ενδιαφέρον του άλλου, να μην κουράζεσαι, να αντέχεις και να μην φοβάσαι. Ο έρωτας με κάνει να αισθάνομαι πως μπορώ να καταφέρω τα πάντα. Μόνο τέτοιους έρωτες θέλω να ζω. Είσαι έτοιμος;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου