...Το UHF News Blog ανανεώνετε καθημερινά για την δική σας ενημέρωση!!!... Εαν θέλετε να γράψετε και εσείς κάποιο άρθρo μπορείτε να μας το στείλετε στο uhfnewsnow@gmail.com
Προβολές.. website counter ...............Twitter .............. Facebook https://el-gr.facebook.com/uhfnews/
bossa output-w-Ql-SKr Despina-apartments-new2 output-ZWBZop betshow-new
...LIVE---ΕΚΤΑΚΤΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ...

Τρίτη 9 Ιουλίου 2024

Πώς θα διαχειριστείς τις συγκρούσεις στον εργασιακό χώρο............

Το να δουλεύεις σε ένα περιβάλλον με καλές εργασιακές σχέσεις είναι το ιδανικό. Το πιο πιθανό όμως είναι ότι, ακόμα κι αν έχεις μια δουλειά που σου αρέσει, οι άνθρωποι που εργάζονται εκεί σίγουρα κάποια στιγμή “διασταυρώνουν τα ξίφη τους”! 

Είτε βρίσκεσαι στη θέση ενός manager είτε απλά θέλεις να βοηθήσεις τους συναδέλφους σου, πρωταρχικός σου στόχος πρέπει να είναι η επίλυση τέτοιων ζητημάτων.

Οι ανεπίλυτες συγκρούσεις έχουν πολύ συχνά ως αποτέλεσμα την μείωση της παραγωγικότητας, της δημιουργικότητας, αλλά και την κακή συνεργασία μεταξύ των συναδέλφων. Είναι λοιπόν ουσιώδες το να γνωρίζεις πώς πρέπει να αντιδράς όταν βρίσκεσαι αντιμέτωπη με ένα τέτοιο πρόβλημα. Διάβασε παρακάτω έξι χρήσιμες συμβουλές για να το πετύχεις.



Ποτέ μην αγνοείς μια σύγκρουση

Οι διαφωνίες μεταξύ των ανθρώπων αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής οπότε είναι απόλυτα λογικό να συμβαίνουν και στον εργασιακό χώρο. Αγνοώντας όμως το πρόβλημα – και όσο ο χρόνος περνάει – η ένταση θα ανεβαίνει και η σύγκρουση θα γίνεται χειρότερη. Προσπάθησε να αντιμετωπίζεις τις άβολες καταστάσεις όσο πιο γρήγορα γίνεται και πριν γίνουν μέρος της καθημερινότητας του γραφείου.

Προγραμμάτισε μια συνάντηση

Είτε συναντήσεις το κάθε άτομο ξεχωριστά είτε οργανώσεις μία συνάντηση για όλα τα εμπλεκόμενα μέλη φρόντισε πιο πριν να τους έχεις κάνει γνωστό το αντικείμενο της συζήτησης. Με αυτό τον τρόπο θα έχουν όλοι την ευκαιρία να προετοιμαστούν για τη συνάντηση αυτή.

Σκέψου το καλό της εταιρείας

Ο εκνευρισμός κατά τη διάρκεια μιας σύγκρουσης είναι αναπόφευκτος, γι αυτό καλό είναι μερικές φορές να κάνεις πάντα ένα βήμα πίσω. Σκέψου τι είναι αυτό που θα ωφελήσει πραγματικά την εταιρεία στην οποία εργάζεσαι.

Να είσαι αντικειμενική

Όταν έρθει η στιγμή να συζητηθεί ένα πρόβλημα βάλε στην άκρη τη δική σου άποψη και απλά περιέγραψε με αντικειμενικό τρόπο το τι ακριβώς συνέβη χωρίς να κατηγορείς αυτόν που έχεις απέναντί σου.

Άκου τον συνομιλητή σου

Σε μία διαφωνία είναι σημαντικό να ακουστούν και οι δυο πλευρές. Προκείμενου να διασφαλίσεις ότι αυτό θα συμβεί, φρόντισε να υπάρχει κάποιος που θα συντονίσει τη συνάντηση. Ακόμη, δώσε στους συναδέλφους σου την ευκαιρία να μιλήσουν χωρίς διακοπή.

Υποστήριξε τον εαυτό σου

Για να λύσεις μία διαφωνία θα πρέπει σίγουρα να σέβεσαι την άλλη πλευρά. Μην ξεχνάς όμως ότι χρειάζεται να υπερασπίζεσαι τον εαυτό σου και να εκφράζεις την άποψή σου όταν αυτό κρίνεται απαραίτητο. Μην αφήνεις αρνητικές εμπειρίες του παρελθόντος να σε εμποδίσουν από το να το πραγματοποιήσεις.




πηγή

.                                                                                                                                                                    .
uhfnewsΣ’ αρέσουν τα άρθρα μας;  Στήριξέ τα!!!!!      Κοινοποιησέ τα !!!!!
Ακολούθησε τη σελίδα του uhfnews και στο Facebook  

Εαν θέλετε να γράψετε και εσείς κάποιο άρθρο μπορείτε να μας το στείλετε στο uhfnewsnow@gmail.com

Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο “https://uhfnews.blogspot.com”, μπορεί να μας ενημερώσει, στο “uhfnewsnow@gmail.com” ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα. Στο UHF News ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .
    👉   UHF News  © 2017      UHF News Blog All Rights Reserved.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου