Οι γονείς αγχώνονται για τις επιδόσεις των παιδιών τους στο σχολείο διότι θέλουν να αποκτήσουν σωστές βάσεις.
Με αυτόν τον τρόπο χτίζουν ένα πιο σίγουρο επαγγελματικό μέλλον. Όμως αυτό είναι το πρόβλημα.
Οι γονείς αγωνιούν για την επαγγελματική αποκατάσταση του παιδιού από το Δημοτικό και αγχώνουν τα παιδιά για τους βαθμούς ενώ τα παιδιά βουλιάζουν μέσα σε αυτό.
Τα παιδιά από το Δημοτικό ξεχνούν ότι είναι παιδιά. Τα μαθήματα γίνονται όλο και πιο δύσκολα και το πρόγραμμα τους όλο και πιο απαιτητικό. Οι γονείς από το Δημοτικό ξεκινούν να προετοιμάζουν τα παιδιά για το Γυμνάσιο.

Photo via: infokids.cy
Να έχουν βάσεις για να είναι καλοί μαθητές, να περάσουν σε μία σχολή, να γίνουν επαγγελματίες, να βγάζουν πολλά λεφτά. Και τα παιδιά βουλιάζουν σε όλο αυτό. Ούτε ένας δεν σκέφτεται “το παιδί θέλω να διαβάσει για να διευρύνει τους ορίζοντές του”.
Όλοι λέμε “πρέπει να διαβάσει για να πάρει καλό βαθμό”. Αλήθεια, θυμάστε την ιστορία που μάθατε στο Δημοτικό, στο Γυμνάσιο, στο Λύκειο; Θυμάστε τους γραμματικούς κανόνες, πώς κλείνονται τα ρήματα στα αρχαία, ποιες είναι οι αντωνυμίες και ποια τα επιρρήματα;

Photo via: paidorama.com
Γιατί εμείς θυμόμαστε μόνο τα βασικά. Κι αυτό γιατί διαβάζαμε για το 10, για το 20. Δε διαβάζαμε για να μορφωθούμε, διαβάζαμε για το βαθμό. Και αγχωνόμασταν και κλαίγαμε και καταλήξαμε ενήλικες με διαταραχές άγχους που ανταγωνίζονται τους συναδέλφους γιατί έτσι έμαθαν από το σχολείο.

Πηγή: vita.gr, infokids.cy
Εαν θέλετε να γράψετε και εσείς κάποιο άρθρο μπορείτε να μας το στείλετε στο uhfnewsnow@gmail.com
👉 UHF News © 2017 UHF News Blog All Rights Reserved.







Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου